Powoli kończą się złote czasy dla pracodawców i nastaje era pracownika. Oznacza to, że w wielu branżach firmy muszą się postarać, by do ich szeregów dołączali Ci najlepsi z najlepszych. Jak przekonać wykwalifikowanych specjalistów do udziału w danej rekrutacji? Odpowiedzią jest marketing rekrutacyjny.
Trend outsourcingu od kilku lat występuje w wielu branżach i najwyraźniej zadomawia się w nich na dobre. Zlecanie wykonywania określonych prac na zewnątrz stało się nie tylko doraźną metodą na wsparcie projektów, przy których brakuje zasobów ludzkich, ale również sposobem na długofalową realizację działań z różnych obszarów – od outsourcingu kadr i płac, przez księgowość i call center, aż po realizację strategii marketingowych. No właśnie – czy wsparcie agencji reklamowej zawsze jest konieczne? Co przemawia za skorzystaniem z usług zewnętrznej, wyspecjalizowanej firmy marketingowej, a co za zatrudnieniem specjalisty wewnątrz struktury przedsiębiorstwa?
Wyniki ankiet pokazują jednoznacznie – internauci nie lubią nachalnych komunikatów sprzedażowych, które zasłaniają stronę i utrudniają nawigację. Irytacja użytkowników powoduje, że takie reklamy bardzo często przynoszą odwrotny skutek od zamierzonego. Co w takim razie z pop-upami? Czy to oznacza, że każde ich zastosowanie skazane jest na marketingową porażkę?
Inwestycje to pojęcie, które najczęściej ma swoje odzwierciedlenie w zakresie szeroko pojętych finansów. Jest często obecne w odniesieniu do papierów wartościowych, takich jak akcje czy obligacje. Niemniej jednak prawidłowo zaplanowany proces alokacji kapitału powinien być poparty konkretnymi działaniami. W odniesieniu do akcji szczególne ważne są pojęcia oczekiwanej stopy zwrotu oraz ryzyka. Do oszacowania tych pozycji pomocne są m.in. analiza fundamentalna i techniczna, które pozwalają zbudować odpowiednio zdywersyfikowany portfel.
Odpowiednio przetłumaczony tekst może sprawić, że nasza praca zostanie doceniona.