Sprawna telekomunikacja, dostępność i łatwość kontaktu z firmą dla usługobiorcy jest kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa. Stąd bardzo istotny jest dobór odpowiednich usług telekomunikacyjnych, tak aby były dopasowane do profilu działalności firmy. Dobrze skonfigurowany system telekomunikacyjny stanowi najlepszą firmową wizytówkę. W końcu, żyjemy w czasach gdy bezcenna jest dyspozycyjność i pozostawanie w stałym kontakcie.
Telekomunikacja - najlepsza wizytówka możliwości biznesowych firmy.
Oferta marki telekomunikacyjnej FCN dostosowana jest do potrzeb małych firm, którym zależy na korzystnym stosunku jakości usługi do jej ceny.
Atrakcyjność oferty jest wynikiem połączenia kilku elementów związanych bezpośrednio z możliwościami, jakie daje telefonia internetowa. Są to przede wszystkim niskie opłaty za połączenia krajowe i zagraniczne, możliwość wyboru dowolnego numeru telefonu, łatwość zarządzania usługą dzięki nieograniczonemu dostępowi do intuicyjnego panelu użytkownika. Co więcej FCN gwarantuje swoim klientom pełną elastyczność, co oznacza dostosowanie modelu rozliczeń do potrzeb i preferencji usługobiorcy. W praktyce polega to na tym, że klient ma wybór między ofertą abonamentową oraz ofertą prepaid.
Z usług FCN korzystać można mobilnie, dzięki aplikacjom na różne typy urządzeń przenośnych. Co bardzo istotne, usługi telefonii internetowej można przetestować, w ramach 30 dniowego okresu próbnego. W trakcie okresu testowego nie są naliczane opłaty za prowadzenie konta i usługi dodatkowe. Płatne są tylko połączenia telefoniczne poza sieć FCN.
FCN to odpowiedź na komunikacyjne wyzwania współczesności. Jest to również kolejny krok mający na celu ułatwienie aktywności biznesowej przedsiębiorcom. Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej http://fcn.pl/. Warto sięgać po nowoczesne rozwiązania żeby dotrzymać tempa otaczającemu światu.
Dodaj nowy komentarz