Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Portale społecznościowe - wykorzystanie marketingowe czy kontakt z bliskimi?

Komentarz do: http://socialfan.pl/

Portale społecznościowe służą do tego, do czego chcemy, aby służyły. Jeden chce utrzymać kontakt z rodziną mieszkającą na drugim końcu świata. Drugi nawiązuje relacje z kolegami i koleżankami z pracy, ze szkoły. Jeszcze inny buduje świadomie swój biznesowy wizerunek. I facebook nie miał być platformą dla profesjonalistów, jak np. linkedin czy goldenline. Ale mimo wszystko to, w jaki sposób się tam pokazujemy, determinuje nasz wizerunek.

Utworzyłem kilka grup i stron na facebooku. Kiedy chcę napisać do znajomych, kontaktuję się z nimi za pomocą mojej profilowej tablicy. Gdy nawiązuję kontakt z Klientami (i tez tymi Potencjalnymi), ustawiam "status" na stronie Grupy Sukcesu. (Po co spamować znajomych?).

Jest to dużo bardziej rozbudowane narzędzie, którego nie musimy używać jedynie do kontaktów z bliskimi znajomymi. (Nie lubię czatowania, "dodawania się do znajomych" i tak dalej, bo mi to najzwyczajniej w świecie jest niepotrzebne. Używam tego najczęściej do celów marketingowych - taka prawda. A gdy chcę z kimś porozmawiać, to umawiam się w świecie rzeczywistym).

Pozdrawiam,
Michał Toczyski, Platinum Group

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).