Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Jak z przeciętnej strony zrobić dochodową?

  1. Na początek polecam inwestycję w sprawny, bezawaryjny serwer.
  2. Kup własną domenę markową
  3. Pod domeną główną polecam stworzyć ciekawego i merytorycznego bloga (WordPress, sNews).
  4. Jeśli podchodzisz do zarabiania w internecie poważnie, to poczytaj o HTML i PHP. Z czasem sam nauczysz się robić strony internetowe, na których zaczniesz zarabiać.
  5. Na subdomenie możesz utworzyć: wartościowy katalog stron (FreeGlobes, KatalogiSEO, IndexU), blogi tematyczne, ministrony sprzedażowe.
    • subdomena - domena niższego rzędu, czyli np. kurs-biznesu.mentora.pl jest subdomeną; domenę główną stanowi w tym przypadku mentora.pl
  6. Dodaj te strony do dobrych katalogów (na skrypcie FreeGlobes, Interia.pl, WP.pl, Onet.pl, Gery.pl, Gwiazdor.pl, WebwWeb.pl, Katalog.stron.org, Linkologia.pl, Spis.pl, inne).
  7. Zauważyłem, że Google indeksuje mi linki nawet z atrybutem rel="nofollow". Np. linkologia dodaje taki atrybut. To nie przeszkadza, byś dodał tam Swoje strony.
    • Linki tzw. nofollow oficjalnie nie przenoszą "mocy" na linkowane strony. Odnośniki zwykłe, tzw. dofollow, przenoszą moc, dzięki czemu linkowana witryna jest wyżej w wyszukiwarkach.
  8. Pisz artykuły i wysyłaj je do mediów. Niech będą pozbawione jawnej autopromocji - po prostu wypowiedz się z kilkoma znajomymi jako eksperci, właściciele magazynu internetowego XYZ. Sporo przykładowych artykułów znajdziesz w naszym Centrum Prasowym.
  9. Dodawaj treści do serwisów dziennikarstwa obywatelskiego (infotuba.pl, ithink.pl, interia360.pl, wiadomosci24.pl, ...).
  10. Artelis.pl - artykułu do przedruku. Dodawaj tam Swoje artykuły, zamieszczaj w nich linki do Swoich stron czy też naszych szkoleń, usług.
  11. Wypowiadaj się na facebooku, linkedin.com, goldenline.pl, profeo.pl, blip.pl, moblo.pl, co-robie.pl, twitter... Wybierz kilka z nich, na których będziesz publikował Swe wypowiedzi dość regularnie w celach promocyjnych. Cały czas podkreślam, że chodzi o wartościowe teksty, ciekawe, merytoryczne. A reklamę robisz Sobie przy okazji.

Podsumowując: e-biznes jest bardzo prosty. Nie jest łatwy. Nie promuj nic na siłę. Pisz ciekawie, subiektywnie, o tym, na czym się znasz. Co jakiś czas podlinkuj wartościowe szkolenie, tak bardziej na luzie. Utrzymuj dobre relacje z czytelnikami.

Portret użytkownika Ppoż

Dzięki za ciekawy artykuł. Można dodać jeszcze o promocji strony na forach branżowych. Pozdrawiam

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).