Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Gdańsk: Milionerzy na wybrzeżu

To działa. Konferencje Myśleć Jak Milionerzy przynoszą rezultaty. Jeszcze w ciągu ostatnich dwóch lat Piotr Olszewski i Wojciech Iluk siedzieli po stronie widowni. Tym razem, Kamil Cebulski zaprosił ich do poprowadzenia pierwszego wykładu.

Szukali różnych pomysłów na biznes. Udało im się znaleźć jeden konkretny. Prowadzą bezwodne myjnie samochodowe jako przedstawiciele na całą Polskę. Dużo pracy, pomysłowości, a przede wszystkim dobra robota. To czynniki ich sukcesu.

Klienci polecają sobie ich usługi dalej. Znajdują regionalnych przedstawicieli firmy, a także osoby prowadzące ich franczyzę w pojedynczych miastach. Na ten moment zajęli 6 województw. Bardzo ciekawie przedsiębiorstwo się kręci, a to za sprawą genialnego w swojej prostocie systemu. Zapytani o to, kiedy będą wolni finansowo, mówią o terminie listopad tego roku. Trzymamy kciuki!

Kolejny temat poruszył Tomasz Urbaś. Ekonomista ten analizuje dogłębnie globalną gospodarkę. Mówił o przyczynach kryzysu i możliwych rozwiązaniach. W jakim kierunku pójdzie ta recesja? Tego nie wiadomo, natomiast plan, w którym rządy pokładają ufność, może się nie udać.

Jedyny znaczący kraj, którego recesja nie oszczędziła, to Chiny. Mają one poprzez import produktów wyciągnąć świat z kryzysu. Czy jednak państwo, w którym żyje jedna trzecia wszystkich mieszkańców planety, jest w stanie podołać temu zadaniu?

Z przeanalizowania oficjalnych źródeł przez Tomasza wynika, że Chiny są podobnie dotknięte przez ogólnoświatową recesję, jak inne kraje. Jeśli oficjalnie panuje wzrost gospodarczy, to dlaczego ceny towarów maleją? To budzi pewne niezgodności.

Piotr Michalak o zarządzaniu czasem. Prowadzi agencję interaktywną Efnetica i copywritingową Ententa. Aby się wyrobić ze wszystkimi zadaniami i jednocześnie zachować poczucie szczęścia, proponuje luźne podejście do realizacji planów.

Warto zostawiać sobie dodatkowy czas na sytuacje niespodziewane. Robić przerwy w pracy na odpoczynek, ponieważ to zwiększa efektywność.

Dalej swoją prelekcję wygłosił Piotr Mazurowski, Architekt Komunikacji Marketingowej. Dotyczyła głównie kreowania wiarygodności marki i zwiększania sprzedaży. Okazuje się, że to, co ludzie myślą i robią to dwie różne rzeczy. Piotr zaprezentował badania marketingowe, które przydadzą nam się w budowaniu firmy.

A następna konferencja w Poznaniu - czekamy niecierpliwie...

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).