Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Milionerzy na AGH

Wczesny poranek. Obudziły mnie pierwsze promyki słońca przebijające się przez krystalicznie czystą szybę. I pomimo czegoś, co wewnątrz mnie krzyczało "jeszcze tylko 5 minut! jeszcze tylko 5 minut!", wstałem. A wiesz, co mnie do tego skłoniło?

Tak! Spotkanie z ponad setką sympatycznych ludzi na konferencji Myśleć Jak Milionerzy w Krakowie. Kiedy byłem już na miejscu zacząłem rozglądać się za Akademią Górniczo-Hutniczą. Nazwa jak najbardziej symbolizuje drogę, jaką przebywa na początku kariery większość przedsiębiorców.

Serię wykładów rozpoczęła Emilia Żurek właśnie poruszając temat ciężkiej pracy. Pewnej nocy wracała samochodem z odległego o kilkaset kilometrów miasta, kiedy to wjechała na zamknięty przejazd kolejowy. Wydawało jej się, że była wypoczęta. Jej osobiście żadna większa szkoda się nie stała pomimo głośnego uderzenia w przód pojazdu.

Uważa to za znak. Spowolniła szybki i niełatwy tryb życia. Dalej dążyła do celu - do utworzenia centrum terapeutycznego, co się po dłuższych zmaganiach udało. Prowadzi je z sukcesem. Ponieważ od dawna interesowała się coachingiem, wreszcie ma czas, by to praktykować.

Paweł Lenar jako mistrz prezentacji multimedialnych podzielił się swoim doświadczeniem z zakresu biznesu i przygotowywania wystąpień. Poleca umiejętnie, a przede wszystkim inteligentne korzystanie ze slajdów. Bez przeładowania tekstem i tysiącem podpunktów. Lepiej to zastąpić graficznymi symbolami i traktować prezentację multimedialną tylko jako dodatek - narzędzie.

Fan mediów, czyli Maciej Budzich. Pokazał, jak wykorzystać narzędzia internetowe do skutecznego marketingu i uatrakcyjnienia własnej strony. Powstają coraz to nowe technologie i aplikacje, warto korzystać z nich rozsądnie. Bez spamowania, reklamowania i nastawienia ściśle, rzekłbym, komercyjnego. Skupić się na budowaniu relacji z otoczeniem.

Po nim wystąpił Piotr Mazurowski z prelekcją na temat kreowania marki. Czyli jakie czynniki wpływają na nasz podświadomy odbiór reklam? Co się sprawdza, a co nie? Jak poznać prawdziwe zdanie klienta, bo to co on mówi, może być nie do końca prawdziwe.

Tradycyjnie dzień zakończył Kamil Cebulski opowiadając o WZORACH. Szukajmy kogoś, kogo możemy naśladować w poczynaniach do sukcesu. Kto będzie naszym mentorem i od kogo warto się uczyć. Godzine później na after-party zgromadziło się kilkadziesięciu uczestników, by wspólnie porozmawiać o biznesie, współpracy i podsumować dzień.

Do zobaczenia za 2 tygodnie w Olsztynie!

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).