Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Marketing rekrutacyjny – kilka kroków, by znaleźć idealnego kandydata

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Powoli kończą się złote czasy dla pracodawców i nastaje era pracownika. Oznacza to, że w wielu branżach firmy muszą się postarać, by do ich szeregów dołączali Ci najlepsi z najlepszych. Jak przekonać wykwalifikowanych specjalistów do udziału w danej rekrutacji? Odpowiedzią jest marketing rekrutacyjny.

Pojęcie employer branding przechodzi ze środowiska HR do języka komunikacji innych branż. Świadomość wagi budowania wizerunku firmy jako atrakcyjnego miejsca zatrudnienia staje się coraz bardziej powszechna w środowisku biznesowym. Dzisiaj przedsiębiorstwa coraz częściej zdają sobie sprawę z tego, że o dobrych pracowników trzeba zawalczyć, ale ta walka jest warta zachodu gdyż może się przełożyć na sukces firmy. Marketing rekrutacyjny okazuje się skutecznym narzędziem, który pozwala nie tylko dotrzeć z informacją o naborze do szerokiego grona odbiorców, ale również wyłonić najbardziej obiecujących kandydatów.

Dowiedz się więcej z artykułu "Marketing rekrutacyjny – kilka kroków, by znaleźć idealnego kandydata".

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).