Podczas szkolenia dostarczymy wskazówek i odpowiedzi:
- jak dobierać narzędzia promocji internetowej w zależności od celu działań (nowy produkt/serwis, budowanie i świadomość marki, działania sprzedażowe)
- ile kosztują i czym charakteryzują się poszczególne kanały komunikacji online – od SEM i e-mailingu po niestandardowe aktywności
- jak dobierać powierzchnię reklamową – kryteria, ocena i koszty w praktyce
- w jaki sposób przekuwać pozyskany ruch na akcje w serwisie WWW – od mikroserwisów przez landing page po strony produktowe
- jak mierzyć skuteczność działań w sieci? – kluczowe mierniki sukcesu, interpretacja i wnioski
Do udziału w szkoleniu zapraszamy:
- managerów i specjalistów e-marketingu
- managerów i specjalistów marketingu
- managerów i specjalistów e-commerce
- project managerów
- właścicieli firm
Szczegółowy PROGRAM wydarzenia znajduje się na stronie: http://cpi.com.pl/imprezy/2016/ko/index.php
Dzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z 10% RABATU na udział w wydarzeniu: http://cpi.com.pl/imprezy/2016/ko/formularz_pr10.php
Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.; tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;
email: pr@konferencja.com.pl
Dodaj nowy komentarz