Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Wszystko, co powinieneś wiedzieć, zanim zlecisz usługę pozycjonowania w wyszukiwarkach

office | Przestrzeń dla biznesu

Jak działa pozycjonowanie w wyszukiwarkach?

Istnieje kilka podstawowych elementów, które wpływają na pozycję strony w wyszukiwarkach. Są to:

  1. domena - jej wiek, zawarte słowa kluczowe w adresie URL
  2. zawartość słów kluczowych wewnątrz witryny, ich natężenie i formatowanie (np. pogrubienie)
  3. ilość zawartych tekstów, podstron
  4. linkowanie wewnętrzne - linki pomiędzy podstronami, artykułami
  5. linkwanie zewnętrzne - najważniejszy element, linki przychodzące, wskazujące na stronę Klienta; ilość, jakość i treść linków

Nasze działania ukierunkowujemy na kilka z tych punktów.

Jak wybrać słowa kluczowe?

Wejdź na stronę https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal. Po wpisaniu kodu z obrazka, słów kluczowych i nazwy domeny kliknij "szukaj". Pojawi Ci się cała seria podobnych fraz kluczowych, które przeglądasz pod względem konkurencyjności hasła, ilości wyników i ilości wyszukiwań. Im większa konkurencyjność, tym trudniej wypozycjonować słowo i tym usługa jest droższa. Lepiej zaproponować Klientowi kilka/naście słów, które cieszą się popularnością i niewielką konkurencją.

Długi ogon, long tail, pozycjonowanie szerokie

W takim wypadku pozycjonujemy na bardzo wiele, setki a nawet tysiące pojedyńczych fraz. Razem daje to niezwykle dobre wyniki. Strategia nadaje się dla portali i dużych objętościowo witryn. Podejmują się tego tylko niektóre, bardziej profesjonalne agencje marketingowe, jak na przykład Platinum Group. Proponują one taki model rozliczeń za usługę pozycjonowania szerokiego:

  1. stały abonament - stała kwota co miesiąc,
  2. kwota ustalana na podstawie statystyk skuteczności Google Analytics.

Kogo najbardziej zainteresuje pozycjonowanie stron WWW?

  • przedsiębiorcy MŚP
  • założyciele blogów firmowych
  • właściciele sklepów internetowych
  • redaktorzy portali internetowych
  • start-upowcy składający wnioski do Unii Europejskiej
  • fundacje, stowarzyszenia, organizacje pożytku publicznego
  • samorządy, gminy, politycy

Korzyści - Co zyskuje firma decydująca się na pozycjonowanie w wyszukiwarkach?

  • stały wzrost zainteresowania produktem, firmą, portalem
  • użytkownicy zorientowani na sprzedaż, konkretni
  • jeden z najtańszych stosunkowo sposobów promocji w internecie
  • płatność tylko za wyniki od 1 do 3 miejsca kwota, od 4 do 10 miejsca mniejsza kwota
  • przewidywalność budżetu
  • łatwy pomiar skuteczności marketingu
  • im wcześniej zaczynamy, tym łatwiej

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).