Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Za co Google może nałożyć filtr?

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Kiedyś dana strona nie podoba się wujkowi Google, ten nakłada filtr. Powoduje to spadek pozycji w rankingu bądź całkowite usunięcie strony z wyszukiwarki. W takim wypadku mamy do czynienia z banem... Jak się przed tym uchronić?

Za co Google potrafi nałożyć filtr?

  1. za duplicate content
  2. za zbyt szybki przyrost linków
  3. za przesycenie strony słowami kluczowymi
  4. za system wymiany linków
  5. za płatne linki
  6. za nadmierną wymianę linków A -> B, B -> A
  7. za farmę linków, za wiele linków wychodzących
  8. za linki z mało wiarygodnych stron, szczególnie spamerskich
  9. za numer IP, jeśli na tym samym serwerze gościł spamer
  10. za linki z "tanich" katalogów stron i precli
  11. za metody spamerskie (np. pokazywanie innych stron botowi a innych użytkownikowi)
  12. za linki ze stron nie związanych tematycznie
  13. za instalację AdSense na słabych stronach
  14. za cokolwiek... :-/

Nawet tworząc wartościową stronę nie zabezpieczamy się przed filtrem ze strony Google. Dlatego skup się multiplikowaniu źródeł odwiedzin. Zainteresuj się innymi dziedzinami e-marketingu. Buduj listę mailingową (i pilnuj jej, by nie poleciała do spamu). Działaj uważnie i nie przeginaj w żadną ze stron.

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).