Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Patronat Mentora.pl i Scorise - Cyfryzacja papieru. O łączeniu nawyków ze świata offline ze światem online

Redakcja | Przestrzeń dla biznesu

Wraz z rozwojem internetu kolejne przedsięwzięcia przeniosły się ze świata offline do rzeczywistości online. Jeszcze kilka lat temu tradycyjnym książkom zwiastowano śmierć.  Czas jednak pokazał, że większość z nas nadal decyduje się na wydania drukowane. Przyzwyczajeni do zapachu i dotyku odrzucamy nowoczesne technologie tam, gdzie nie dorównują one tradycyjnemu doświadczeniu.

Przed wyzwaniem cyfryzacji tego, co od zawsze kojarzymy wyłącznie ze światem offline, staje SmartInvite – polski start-up oferujący zaproszenia okolicznościowe online.

Każdy zna uczucie radości, które towarzyszy otrzymywaniu zaproszeń. To moment, w którym bezinteresownie obdarza się nas sympatią, wyróżnia i wprawia w przyjemne podekscytowanie. Dawanie zaproszeń ma jednak także drugą stroną. Pewnie niejeden rodzic spędził bezsennie noc „produkując” zaproszenia na urodziny swojego dziecka, a wielu przyszłych nowożeńców stanęło przed dylematem: zawiadamiać setki znajomych przez Facebooka czy wybranych listownie. Do zaproszenia trudno subtelnie dołączyć listę wyczekiwanych prezentów lub mapę ze wskazówkami dojazdu. Prozaiczne na pozór problemy organizatorów przyjęć postanowiono ostatecznie rozwiązać – tak powstał SmartInvite.

Poczucie wyjątkowości, jakie  towarzyszy papierowym zaproszeniom, połączono z wygodą komunikacji online. Osiągnięto to zestawiając ze sobą wysmakowany design zaproszeń oraz możliwość pełnej personalizacji - na kartce można umieścić własne zdjęcie, zmienić dodany do niego tekst oraz wybrać wygląd koperty. Dopełnieniem jest estetyczny i zarazem unikalny sposób, w jaki odbiorca otrzymuje zaproszenie. Dołączony do maila link przenosi go do animacji stanowiącej swego rodzaju „spektakl zaproszenia i kartki”, którego zwieńczeniem jest możliwość przejrzenia listy prezentów, wypełnienie ankiety, czy odpowiedź potwierdzająca przybycie.

Czy zaproszenia online odniosą sukces na polskim rynku? Do „digitalizacji papieru” podchodzimy z dużym optymizmem. Od startu SmartInvite minęło kilka miesięcy, a bez większych nakładów na reklamę zostało wysłanych w serwisie już kilkaset zaproszeń. Największą popularnością cieszą się zaproszenia na dziecięce urodziny oraz zawiadomienia na ślub – zdradza twórczyni Izabela Kwaśnik. Na polskim rynku brakowało dotychczas podobnych rozwiązań, stąd rozwój SmartInvite stanowi swego rodzaju test, na ile Polacy są skłonni do wysyłki zaproszeń przez internet. Podobne projekty istnieją już za granicą.  W Polsce organizacja przyjęć online wciąż pozostaje w sferze innowacji. SmartInvite otrzymał wsparcie finansowe Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Na start całość w stałej cenie – 0 zł. Bardziej wymagający organizatorzy przyjęć mają możliwość zamówienia wybranych zaproszeń w płatnej formie drukowanej.

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).