Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Patronat Mentora.pl i Scorise - Sztuka dyplomacji – savoir-vivre w biznesie - 24 - 25 października 2016 Warszawa

Redakcja | Przestrzeń dla biznesu

 

Centrum Konferencyjne GOLDEN FLOOR w budynku Millennium Plaza Al. Jerozolimskie 123A - 26 piętro, Warszawa, 02-017 Polska

 

Główne zagadnienia:

  • Różnice kulturowe, jak nie popełniać faux pas i zachowywać się w sposób naturalny
  • Wzmacnianie własnego wizerunku w relacjach biznesowych i towarzyskich, oficjalnych i prywatnych
  • Nawiązywanie kontaktów biznesowych i towarzyskich z uwzględnieniem obowiązujących norm i konwenansów
  • Właściwy dobór formy do treści w obszarze wyglądu, ubioru, aranżacji przestrzeni

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:

Szkolenie dzięki połączeniu usystematyzowanego kompendium norm i konwenansów najczęściej występujących w relacjach międzyludzkich, pozwoli uczestnikom opanować sztukę właściwej oceny sytuacji w kontekście kulturowym oraz wzmocnić poczucie pewności siebie w kontaktach służbowych.

Grupa docelowa:

Szkolenie w szczególności dedykowane jest  dyrektorom, managerom, kierownikom, ale również wszystkim osobom, bez względu na charakter zajmowanego stanowiska, które są zobligowane do częstych kontaktów biznesowych oraz występują jako reprezentanci firmy.

Dzień 1

8:30 Rejestracja i poranna kawa
9:00 Wprowadzenie do szkolenia

 

  • Poznanie się uczestników
  • Ustalenie zasad współpracy w grupie
  • Protokół dyplomatyczny, etykieta biznesu a etykieta towarzyska
  • Różnice kulturowe – etykieta w kontaktach międzynarodowych
  • Precedencja – zasady ustalania pierwszeństwa
  • Umowy i porozumienia – zasada alternatu
10:30 Przerwa kawowa
10:45 Etykieta w różnych sytuacjach zawodowych cz. I

 

  • Fundamentalne reguły savoir-vivre
  • Formy witania się stosowane w biznesie
  • Przedstawienie osób z uwzględnianiem precedencji
  • Rodzaje uścisków dłoni i ich znaczenie
  • Zasady wymiany wizytówek – kiedy, komu i jak oraz przyjęcie wizytówki
  • Reguły etykiety podczas spotkań z klientem
12:30 Przerwa na lunch
13:30 Etykieta w różnych sytuacjach zawodowych cz. II

 

  • Podejmowanie gości w firmie
  • Zajmowanie miejsc przy stole
  • Poczęstunek w biurze
  • Z wizytą u klienta – gość z klasą
  • Zasady zachowania w windzie, na korytarzu, w szatni, na schodach
  • Zajmowanie miejsc w samochodzie
  • Networking – eleganckie nawiązywanie znajomości
15:00 Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

Dzień 2

9:00 Dress Code – zasady doboru stroju i akcesoriów w zależności od okazji, zróżnicowanie wymagań w stosunku do kobiet i mężczyzn

 

  • Dobór stroju do okazji służbowej oraz pory dnia
  • ABC damskiej i męskiej elegancji biurowej
  • Złodzieje profesjonalnego wizerunku kobiet
  • Najczęstsze faux pas w męskim stroju
  • Uniwersalny język dress code’u (skróty stosowane na zaproszeniach)
11:00 Przerwa kawowa
11:15 Sztuka komunikacji elektronicznej

 

  • Rozmowy telefoniczne
  • Zasady profesjonalnej korespondencji biznesowej
  • Netykieta – sztuka komunikacji elektronicznej
  • Włączanie się do rozmowy, korzystanie z telefonu i komputera podczas spotkań biznesowych
  • Najczęstsze faux-pas w komunikacji elektronicznej
12:30 Przerwa na lunch
13:30 Etykieta stołu – biznesowe spotkania w restauracji

 

  • Cele biznes lunchu
  • Rola gospodarza i gościa
  • Sztuka zamawiania
  • Eleganckie sposoby regulowania rachunku
  • Sztuka prowadzenia rozmowy przy stole – small talk oraz cel biznesowy
    Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami przy stole?
15:00 Zakończenie szkolenia, wręczenie certyfikatów

 

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).