Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Contact center – krok w przyszłość

office | Przestrzeń dla biznesu

Odpowiednia komunikacja między klientem a przedsiębiorcą to klucz do sukcesu firmy i podobnie jak w przypadku innych obszarów działalności, należy dbać o jej rozwój. Usługa call center pozwalająca na obustronne nawiązywanie kontaktu to jednak dopiero początek. By dotrzeć do klienta i na bieżąco przekazywać mu najważniejsze informacje, należy otworzyć się na nowe kanały komunikacyjne. W tym wypadku najlepszym rozwiązaniem jest wprowadzenie usługi contact center.

Contact center a call center – czym się różnią?

Podstawową różnicą między usługami call center a contact center jest liczba dostępnych kanałów komunikacyjnych. Podczas gdy jednostki call center operują jedynie połączeniami telefonicznymi, konsultanci w contact center wykorzystują również inne narzędzia: poczynając od poczty mailowej, przez wiadomości SMS, aż do usług typu LiveChat. Contact center jest więc usługą bardziej kompleksową i elastyczną, umożliwiającą jeszcze lepsze dostosowanie się do indywidualnych potrzeb klienta.

Lepszy kontakt z klientem

Dzięki komunikacji wielokanałowej contact center umożliwia skuteczniejsze dotarcie do klientów. W dalszym ciągu utrzymane zostają sprzedaż telefoniczna czy tradycyjna infolinia, a zaangażowanie nowych formuł kontaktu pozwala na rozszerzenie działań. Dzięki centralom telefonicznym Datera możliwe jest prowadzenie skutecznych kampanii outboundowych. Minimalizacji ulega również okres przestojów w pracy konsultantów.

Wsparcie technologii

Modernizacja usługi wiąże się z innowacyjnym wykorzystaniem dotychczasowych technologii. Pracę konsultantów wspomagają zaawansowane dialery, które automatycznie odsiewają błędne numery połączeń (np. numery faksowe) i pozwalają na błyskawiczne przełączanie rozmów do odpowiednich pracowników. Dzięki temu konsultant staje się wydajniejszy: czas zaoszczędzany na wybieranie numerów przeznaczony zostaje na rzeczywistą obsługę klienta.

 

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).