Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Wywiad

Rynek edukacyjny zmierza w kierunku cyfryzacji

Wywiad z Grzegorzem Busiem, prezesem spółki 2lisy.pl na temat interaktywnych urządzeń elektronicznych, które wnoszą nową jakość do edukacji przedszkolnej.

Koniec cyberlenistwa jest blisko?

Wywiad z Piotrem Winterem, prezesem zarządu spółki TimePlanet, na temat cyberslackingu i systemu monitorowania efektywności, który staje się coraz bardziej popularny w Polsce.

Wywiad: Jak zrobić biznes na recyklingu opon

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Rozmawiamy z prezesem zarządu Orzeł S.A., firmy notowanej na rynkach NewConnect oraz obligacyjnym Catalyst.

Wywiad: Od start-upu na NewConnect

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Rozmawiamy z Markiem Romanem, senior partnerem Carnelian Partners sp. z o.o., firmy bankowości inwestycyjnej i doradztwa strategicznego.

Wywiad: Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Rozmawiam z Łukaszem Porębskim ze Stowarzyszenia Inwestorow Inywidualnych.

Innowacyjne start-upy na NewConnect. Wywiad z prezesem CMS PRO Alfa

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Rozmawiamy z panią Bogusławą Cimoszko-Skowrońską, prezesem zarządu CMS PRO Alfa. Firma ta wprowadziła na rynek NewConnect m.in. spółkę Photon (pozyskiwanie energii słonecznej) oraz wprowadza obecnie A.pl (sprzedaż żywności przez internet) oraz Audiotekę (księgarnia z audiobookami).

Umiesz liczyć, licz na siebie! Wywiad z Robertem Gwiazdowskim

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Wywiad z Robertem Gwiazdowskim - polskim prawnikiem i ekonomistą, komentatorem gospodarczym, ekspertem w dziedzinie podatków w Centrum im. Adama Smitha, doktorem habilitowanym nauk prawnych, wykładowcą Uczelni Łazarskiego. Od marca 2006 do września 2007 był przedstawicielem Ministerstwa Pracy i Polityki Socjalnej przewodniczył Radzie Nadzorczej ZUS.

Zabójczo skuteczna prezentacja produktu i historia marki

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Nie lubimy kupować kota w worku. Chcemy się czuć bezpiecznie. Pragniemy zostać oczarowani przez handlowca, przez firmę, przez proponowanych przez nią styl życia. Gdy przedsiębiorstwo poza podstawową dawką rozsądku i racjonalizmu posługuje się elementami emocjonalnymi zrzesza wokół siebie większe grono stałych i lojalnych Klientów.

Jak prowadzić komunikację w obliczu katastrofy w firmie?

office | Przestrzeń dla biznesu

Strata przychodu, podważenie wiarygodności w oczach klientów, ryzyko utraty reputacji – to tylko część konsekwencji, z jakimi może spotkać się firma w obliczu awarii systemu informatycznego. Dla tych, których obsługa systemów IT stanowi rdzeń biznesu skutki te mogą okazać się jeszcze dotkliwsze. Zatem co robić, gdy dochodzi do katastrofy? Radzi ekspert Ogicom, dr inż. Artur Pajkert.

Polskie uczelnie nie przygotowują do pracy w biznesie

Łukasz Kacprowicz | Młoda Krew Biznesu

Wybór studiów często jest trudną decyzją. Ilość kierunków, uczelni i oferowanych przez nie praktyk, czy tytułów naukowych jest imponująca, ale już ich wybór może być dla przyszłego studenta nie lada wyzwaniem.