Jak planować kampanie wizerunkowo-sprzedażowe i optymalizować serwisy bankowe, transakcyjne i sprzedażowe?
Podczas warsztatu dostarczymy wskazówek i odpowiedzi:
- jak budować strategię komunikacji online w świecie finansów B2B i B2C?
- wizerunek czy sprzedaż? – w jaki sposób definiować i realizować działania w obszarze promocji finansów online?
- jak projektować sprzedażowe landing pages i strony produktowe produktów finansowych skłaniające do podjęcia akcji zakupowych lub kontaktu z doradcą?
- co i w jaki sposób mierzyć by osiągać ponad przeciętne rezultaty w kampaniach reklamowo-sprzedażowych w obszarze finansów – dla klientów indywidualnych i biznesu?
- czy i w jaki sposób adaptować trendy i „nowinki” technologiczne w komunikacji z klientami zainteresowanymi produktami finansowymi?
- jak dobrać partnera i wybrać optymalny model rozliczeń z uwzględnieniem specyfiki branży finansowej?
Dla kogo?
Szkolenie dla pracowników banków, firm ubezpieczeniowych, doradców i pośredników finansowych, funduszy inwestycyjnych, a także świata finansów B2B (oferta MśP i korporacyjna, leasing, faktoring) i private banking
- managerów i specjalistów e-marketingu
- managerów i specjalistów marketingu
- osób związanych ze sprzedażą w kanałach elektronicznych
Szkolenie prowadzi: Artur Maciorowski - niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu.
PROGRAM
Krok 1 – jak zaistnieć z produktem finansowym w świadomości potencjalnego klienta?
- Strategie budowania komunikacji online dla marek z branży finansowej od A do Z
- Jak budować ścieżkę zakupową klienta (consumer journey) w branży finansowej i w praktyce adaptować typowe postawy użytkowników online jak efekt ZMOT, ROPO i odwrócone ROPO?
- Jak zaplanować skuteczną kampanię wizerunkową i launch produktu/projektu w sieci? – od definiowania mierzalnych celów po wybór adekwatnych narzędzi e-marketingu
- Przegląd narzędzi i kanałów komunikacji online dla branży finansowej krok po kroku – specyfika, benchmarki, koszty i efektywność
- W jaki sposób model POEM porządkuje dobór mediów w strategii komunikacji online? – dobre praktyki w planowaniu i optymalizacji powierzchni reklamowej w sieci
- Jak doskonalić dotychczasową komunikację i adaptować trendy online?
- E-mailingi wideo i display w oparciu o treści dynamiczne
- Potęga danych i algorytmów – jak wykorzystać nowości technologiczne w precyzyjnym docieraniu do odbiorcy? RTB, RTM, Automation Marketing
- Jak przenieść komunikację ze świata tradycyjnego i internetowego na ekrany smartfona i tabletów – appvertising i m-commerce w praktyce
- Content Marketing – jak planować skuteczną komunikację przez atrakcyjną i angażującą treść na rynku B2C i B2B?
Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online (branding nowego projektu w branży finansowej)– planowanie kampanii online
Krok 2 – jak zainteresować potencjalnego klienta i skłonić go do działania?
- Jak skutecznie migrować użytkowników na własne platformy komunikacji typu owned?
- Jakie modele i rodzaje serwisów internetowych wykorzystuje świat finansów?
- Blog, landing page czy wnioski online? – co decyduje o wyborze profilu witryny i jak zacząć projektowanie
- Ewolucja WWW w świecie finansowych – 10 kluczowych typów WWW, które każdy e-marketer finansowy powinien znać
- W jaki sposób wykorzystać content marketing i jak budować własne platformy edukacyjne lub inne serwisy budujące zaangażowanie?
- Krótko czy długo? Jak optymalizować treść w serwisach WWW? – ile pisać, jak pisać i co zmienić, by budować zaangażowanie i zwiększać konwersje?
- „Sprawdź” czy „zamów”? – jak testować i optymalizować kluczowe komunikaty w projektach WWW i na stronach transakcyjnych - 7 kluczowych elementów finansowej WWW
Krok 3 – jak pozyskać klienta na usługi finansowe?
- Jak zaprojektować skuteczną kampanię sprzedażową online przy ograniczonym budżecie?
- Projektowanie działań pod kątem celów typu direct response i mikrokonwersji - jak motywować użytkowników do podania adresu e-mail i wyrażenia zgody marketingowo-handlowej?
- Kiedy wniosek a kiedy klasyczny landing page?
- Jak zaprojektować i zoptymalizować skuteczną stronę produktową?
- Jak stworzyć Landing Page, który generuje konwersje wyższe od średniej rynkowej? – przypadek szczególny branży finansowej; analiza najlepszych praktyk z Polski i ze świata
- Jakie błędy popełnia branża finansowa w procesie pozyskiwania formularzy kontaktowych? – kiedy krótki formularz a kiedy pełen wniosek? Typy formularzy i wniosków zapewniających lepsze konwersje
- Lejek sprzedażowy – od użytkownika do klienta
- Model generowanie leadów – który wybrać?
- Performance marketing w praktyce – jak wesprzeć sprzedaż partnerami i outsourcować sprzedaż zewnętrznym partnerom?
Ćwiczenie praktyczne – projektowanie i ocena (dobre i złe praktyki z rynku polskiego) landing pages oraz stron WWW w świecie finansów
Krok 4 – jak estymować koszty, dobierać partnerów i mierzyć sukces online w świecie finansów?
- Jak wybrać optymalny model rozliczeń– od flat fee i CPM do eCPM i CPS
- Co i jak mierzyć w kontekście web marketingu – badania jakościowe czy ilościowe?
- Jak wybrać agencję, ile płacić i współpracować przy projektach online?
- kluczowe zapisy w umowie – o czym pamiętać przy zawieraniu kontraktu
- ROI – sposoby pomiaru zwrotu inwestycji w Internet
RAMOWY HARMONOGRAM:
9:00 – kawa na początek dnia
10:00 – rozpoczęcie zajęć
12:00 – przerwa na lunch
12:30 – kontynuacja zajęć
14:30 – przerwa na kawę
14:50 – kontynuacja zajęć
16:00 – zakończenie szkolenia
Dodaj nowy komentarz