Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Patronat Mentora.pl i Scorise - E-MARKETING I E-COMMERCE W ŚWIECIE FINANSÓW - 19 kwietnia 2016, Warszawa

Redakcja | Przestrzeń dla biznesu

Jak planować kampanie wizerunkowo-sprzedażowe i optymalizować serwisy bankowe, transakcyjne i sprzedażowe?

Podczas warsztatu dostarczymy wskazówek i odpowiedzi:

  1. jak budować strategię komunikacji online w świecie finansów B2B i B2C?
  2. wizerunek czy sprzedaż? – w jaki sposób definiować i realizować działania w obszarze promocji finansów online?
  3. jak projektować sprzedażowe landing pages i strony produktowe produktów finansowych skłaniające do podjęcia akcji zakupowych lub kontaktu z doradcą?
  4. co i w jaki sposób mierzyć by osiągać ponad przeciętne rezultaty w kampaniach reklamowo-sprzedażowych w obszarze finansów – dla klientów indywidualnych i biznesu?
  5. czy i w jaki sposób adaptować trendy i „nowinki” technologiczne w komunikacji z klientami zainteresowanymi produktami finansowymi?
  6. jak dobrać partnera i wybrać optymalny model rozliczeń z uwzględnieniem specyfiki branży finansowej?

 

Dla kogo?
Szkolenie dla pracowników banków, firm ubezpieczeniowych, doradców i pośredników finansowych, funduszy inwestycyjnych, a także świata finansów B2B (oferta MśP i korporacyjna, leasing, faktoring) i private banking

  1. managerów i specjalistów e-marketingu
  2. managerów i specjalistów marketingu
  3. osób związanych ze sprzedażą w kanałach elektronicznych

 

Szkolenie prowadzi: Artur Maciorowski - niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu.

PROGRAM

Krok 1 – jak zaistnieć z produktem finansowym w świadomości potencjalnego klienta?

  1. Strategie budowania komunikacji online dla marek z branży finansowej od A do Z
  2. Jak budować ścieżkę zakupową klienta (consumer journey) w branży finansowej i w praktyce adaptować typowe postawy użytkowników online jak efekt ZMOT, ROPO i odwrócone ROPO?
  3. Jak zaplanować skuteczną kampanię wizerunkową i launch produktu/projektu w sieci? – od definiowania mierzalnych celów po wybór adekwatnych narzędzi e-marketingu
  4. Przegląd narzędzi i kanałów komunikacji online dla branży finansowej krok po kroku – specyfika, benchmarki, koszty i efektywność
  5. W jaki sposób model POEM porządkuje dobór mediów w strategii komunikacji online? – dobre praktyki w planowaniu i optymalizacji powierzchni reklamowej w sieci
  6. Jak doskonalić dotychczasową komunikację i adaptować trendy online?
  7. E-mailingi wideo i display w oparciu o treści dynamiczne
  8. Potęga danych i algorytmów – jak wykorzystać nowości technologiczne w precyzyjnym docieraniu do odbiorcy? RTB, RTM, Automation Marketing
  9. Jak przenieść komunikację ze świata tradycyjnego i internetowego na ekrany smartfona i tabletów – appvertising i m-commerce w praktyce
  10. Content Marketing – jak planować skuteczną komunikację przez atrakcyjną i angażującą treść na rynku B2C i B2B?

Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online (branding nowego projektu w branży finansowej)– planowanie kampanii online 

Krok 2 – jak zainteresować potencjalnego klienta i skłonić go do działania?

  1. Jak skutecznie migrować użytkowników na własne platformy komunikacji typu owned?
  2. Jakie modele i rodzaje serwisów internetowych wykorzystuje świat finansów?
  3. Blog, landing page czy wnioski online? – co decyduje o wyborze profilu witryny i jak zacząć projektowanie
  4. Ewolucja WWW w świecie finansowych – 10 kluczowych typów WWW, które każdy e-marketer finansowy powinien znać
  5. W jaki sposób wykorzystać content marketing i jak budować własne platformy edukacyjne lub inne serwisy budujące zaangażowanie?
  6. Krótko czy długo? Jak optymalizować treść w serwisach WWW? – ile pisać, jak pisać i co zmienić, by budować zaangażowanie i zwiększać konwersje?
  7. „Sprawdź” czy „zamów”? – jak testować i optymalizować kluczowe komunikaty w projektach WWW i na stronach transakcyjnych - 7 kluczowych elementów finansowej WWW

Krok 3 – jak pozyskać klienta na usługi finansowe?

  1. Jak zaprojektować skuteczną kampanię sprzedażową online przy ograniczonym budżecie?
  2. Projektowanie działań pod kątem celów typu direct response i mikrokonwersji - jak motywować użytkowników do podania adresu e-mail i wyrażenia zgody marketingowo-handlowej?
  3. Kiedy wniosek a kiedy klasyczny landing page?
  4. Jak zaprojektować i zoptymalizować skuteczną stronę produktową?
  5. Jak stworzyć Landing Page, który generuje konwersje wyższe od średniej rynkowej? – przypadek szczególny branży finansowej; analiza najlepszych praktyk z Polski i ze świata
  6. Jakie błędy popełnia branża finansowa w procesie pozyskiwania formularzy kontaktowych? – kiedy krótki formularz a kiedy pełen wniosek? Typy formularzy i wniosków zapewniających lepsze konwersje
  7. Lejek sprzedażowy – od użytkownika do klienta
  8. Model generowanie leadów – który wybrać?
  9. Performance marketing w praktyce – jak wesprzeć sprzedaż partnerami i outsourcować sprzedaż zewnętrznym partnerom?

Ćwiczenie praktyczne – projektowanie i ocena (dobre i złe praktyki z rynku polskiego) landing pages oraz stron WWW w świecie finansów

Krok 4 – jak estymować koszty, dobierać partnerów i mierzyć sukces online w świecie finansów?

  1. Jak wybrać optymalny model rozliczeń– od flat fee i CPM do eCPM i CPS
  2. Co i jak mierzyć w kontekście web marketingu – badania jakościowe czy ilościowe?
  3. Jak wybrać agencję, ile płacić i współpracować przy projektach online?
  4. kluczowe zapisy w umowie – o czym pamiętać przy zawieraniu kontraktu
  5. ROI – sposoby pomiaru zwrotu inwestycji w Internet

RAMOWY HARMONOGRAM:
9:00 – kawa na początek dnia
10:00 – rozpoczęcie zajęć
12:00 – przerwa na lunch
12:30 – kontynuacja zajęć
14:30 – przerwa na kawę
14:50 – kontynuacja zajęć
16:00 – zakończenie szkolenia 

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).