Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

XII edycja CALL/CONTACT PROFIT CENTER 19-20 października 2016 Warszawa

Drodzy praktycy,
zapraszam bardzo serdecznie do uczestnictwa w kolejnej odsłonie warsztatów tematycznych pod hasłem XII edycja CALL/CONTACT PROFIT CENTER.

Zgodnie z Państwa oczekiwaniami spotkanie podzielone zostało na dwie niezależne sekcje tematyczne wyodrębniające specjalistyczne zagadnienia, które możecie Państwo idealnie dopasować do swoich potrzeb. Pierwszy panel poświęcony będzie motywacji zespołów CC: finansowej & pozafinansowej, natomiast druga sekcja dotyczyć będzie multikanałowość sprzedaży w CC. W kameralnej atmosferze w trakcie praktycznych prelekcji opartych o prawdziwe case studies rozwiążemy najbardziej nurtujące problemy Praktyków reprezentujących przeróżne branże. Analiza naszych wszystkich dotychczasowych spotkań pokazuje bardzo przejrzyście, że nie ma nic cenniejszego w biznesie niż możliwość skonfrontowania swoich doświadczeń
z działaniami innych praktyków. Tylko z BMS Polska możemy zrobić to w wyjątkowej formie podczas swoistej platformy wymiany doświadczeń, bez presji czasu oraz obowiązków służbowych.

Liczba miejsc na spotkaniach jest ściśle ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
Kreuj swój biznes razem z BMS Polska! Dołącz do ekspertów i liderów polskiego rynku.
Pozwól, aby nasze spotkania stały się kluczem do Twojego sukcesu w biznesie!

Serdecznie zapraszam do udziału!
Aleksandra Nowakowska
Dyrektor Działu Projektów
aleksandra.adamczyk@bmspolska.pl

Zapraszam do współpracy w zakresie
Sponsoringu oraz Patronatu
Kamila Biarda
Sponsorship Manager
Tel.: 530-405-002
kamila.biarda@bmspolska.pl

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).