Jak napisać skuteczny nagłówek reklamowy? 10 praktycznych wskazówek
O tym, jak ważna jest rola nagłówka poinformował ostatnio świat sam Barack Obama. The Washington Post podaje, że prezydent Stanów Zjednoczonych obwinia nagłówki w mediach za strach przed Ebolą, strach, który od jakiegoś czasu rozsiewa się lepiej niż chwasty... Widzisz? Dokładnie taką moc niesie ze sobą nagłówek.
To chwytliwy tytuł sprawi, że klikniemy w link w wyszukiwarce, przechodząc na stronę z resztą tekstu. Dobry nagłówek rozbudzi (skuteczniej niż kawa) ochotę na przestudiowanie Twojego posta czy artykułu. Według statystyk przywoływanych przez copyblogger.com tylko co piąta osoba po przeczytaniu nagłówka zdecyduje się zagłębić w dalszą część. Nawet wyjątkowo cenna i interesująca treść pozbawiona świetnego nagłówka nie przyciągnie zainteresowania czytelników. Tytuł ma odurzać lepiej od kokainy, pociągać bardziej niż Penelope Cruz. Ma po prostu KRZYCZEĆ, a Ty musisz sprawić, by krzyk ten usłyszało jak najwięcej osób. Pamiętaj, nagłówki to nie tylko tytuły artykułów w gazetach czy na portalach internetowych. To także tytuł książki, który powoduje – a jednak – że przed zakupem oceniamy książkę po okładce.
Dowiedz się więcej z artykułu "Jak napisać skuteczny nagłówek reklamowy? 10 praktycznych wskazówek".
Komentarze
Marcin Orocz (niezweryfikowany)
śr., 11/05/2014 - 18:20
Adres
Bezpłatne szkolenie wideo
Gość (niezweryfikowany)
sob., 04/09/2016 - 11:43
Adres
Mogę prosić o podanie źródeł,