Wysłane przez Użytkownik anonimowy w ndz., 06/26/2011 - 17:30
J. Altkorn stwierdza, że: "strategia marketingowa w odniesieniu do określonego przedsiębiorstwa oznacza zestaw średnio- i długookresowych zasad oraz wytycznych postępowania, które wyznaczają ramy dla rynkowych działań operacyjnych" [J. Altkorn Podstawy marketingu]. Strategia zatem określa plany firmy oraz wskazówki postępowania. Te instrukcje postępowania zgodne powinny być z misją przedsiębiorstwa oraz jej wartościami.
Wysłane przez Użytkownik anonimowy w czw., 07/01/2010 - 23:14
Czym jest Forex? To międzynarodowy rynek walutowy. Nazwa wzięła się z angielskiego "Foreign Exchange". Warto dodać, że jego obroty przewyższają 1,5 - 2 bilionów dolarów amerykańskich dziennie!
Wysłane przez Użytkownik anonimowy w czw., 07/01/2010 - 23:10
Na Giełdzie Papierów Wartościowych możesz inwestować również w instrumenty pochodne.
Wysłane przez Użytkownik anonimowy w czw., 07/01/2010 - 23:01
Program internetowy służący do automatycznego odpowiadania na maile czy też wysyłania odpowiednio ustawionych wiadomości. Jest on podstawą dzisiejszego e-marketingu.
Wysłane przez Użytkownik anonimowy w czw., 07/01/2010 - 22:59
Jednoczesne zawarcie dwóch transakcji – jednej na rynku akcji, drugiej na rynku opcji; pozwala niezwykle szybko osiągnąć zysk; jednak czasami koszty manipulacyjne bardzo zmniejszają dochód inwestora.
Wysłane przez Użytkownik anonimowy w czw., 07/01/2010 - 22:58
Na podstawie dawnych zachowań rynku staramy się przewidzieć jego przyszłe zachowania. Wszystkie najważniejsze informacje składaja się na kurs waluty, akcji, instrumentu finansowego.
Wysłane przez Użytkownik anonimowy w czw., 07/01/2010 - 22:56
Analiza (badanie) opierające się na sprawdzaniu poczynań spółki, zachowania konkurencji, reagowania na konkurencję, udziału w rynku, popytu i podaży, ... .
Wysłane przez Użytkownik anonimowy w czw., 07/01/2010 - 22:54
Zasoby firmy przynoszące dochód.
Wysłane przez Użytkownik anonimowy w czw., 07/01/2010 - 22:53
Budowanie świadomości marki. Powoduje, że firma jest rozpoznawalna na rynku, nie ma zadania sprzedawać.
Wysłane przez Użytkownik anonimowy w czw., 07/01/2010 - 22:51
Im wyższy, tym ważniejsze jest zadbanie o kontrolę wydatków przedsiębiorstwa i większy zwrot z inwestycji.
Strony