Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Jak zaprojektować intrygujące wizytówki?

office | Przestrzeń dla biznesu

Wizytówki są jednymi z najbardziej przenośnych, niedrogich, efektywnych i wszechstronnych narzędzi marketingowych w swoim zakresie. Ten artykuł ma na celu przybliżenie idei designu takich ciekawych wizytówek dla ludzi, którzy ich poprostu potrzebują. Zamiast wybrania kilku kartek papieru i drukowania na nich informacji kontaktowych, przy designie własnej wizytówki- to są kroki, które polecam.

Naprawdę wizytówki mogą pomóc ci stymulować Twój biznes. Czy wizytówki, nie powinny pracować tak ciężko jak ty?

Określ, kto będzie używać wizytówki? (najważniejszy krok)
a) Kto otrzyma Twoją wizytówkę? Jeśli Twoja wizytówka jest narzędziem marketingowym, dodaj więcej informacji na temat korzyści kontaktu z Tobą, czy danego produktu. Ktoś, kto jest już "sprzedany" prawdopodobnie woli bardziej rozszerzoną informację kontaktową.

b) Co chcesz aby odbiorca zrobił z wizytówką? Zawrzyj tylko te informacje, które prowadzą do preferowanej odpowiedzi/ odbioru wizytówki. Twoim celem może być, aby ludzie wchodzili na Twoją witrynę www, aby uzyskać więcej informacji. Jeśli chcesz aby tak było, podkreśl adres strony internetowej.

c) W jakich warunkach będą jej używać? Jeśli Twoją wizytówkę trzeba będzie znaleźć w środku nocy, karta powinna być łatwa do odczytania i łatwa do znalezienia, może być na magnetyczna? Wszystko zależy od celu jej używania. Dobry design może nadać jej kolejnych pozytywów w oczach odbiorcy.

d) Jakie są Twoje konwencje dominujące w przemyśle w którym operujesz? Twoja wizytówka powinna być niezapomniana, ale nie tak dziwaczna, że stracisz wiarygodność. Adwokat powinien prawdopodobnie uniknąć tworzenia kolorowych wizytówek z balonami.  

Zdecyduj się na rozmiar swojej wizytówki. Zwykły typ wizytówki- rozmiar A, ma na celu dopasowanie się wygodnie do posiadaczy innych wizytówek i rodzajów systemów organizacyjnych. Choć to kuszące, aby zamówić karty w innych rozmiarach, zadaj sobie pytanie czy niedogodności przechowywania związane z nietypowym kształtem nie przewyższają przypdakiem ich wyjątkowości.

Wybierz metodę druku i uniknij kosztownych błędów. Szablon na bazie usługi druku wizytówki są wygodne i bezpieczne.

Starannie wybierz informacje, które będą zawarte na wizytówce. Jej celem jest przede wszystkim dostarczenie użytecznych informacji na temat Twój i Twojej firmy, który będzie łatwa do odczytania później.

Podstawowe dane kontaktowe są istotne, ale w czasach obecnych istnieje tak wiele możliwości kontaktu, że nie da się ich wszystkich załączyć na wizytówce. Wybierz te, które prawdopodobnie pomogą Ci najbardziej i będą są dla osoby, która chce się z Tobą skontaktować najlepszą metodą komunikacji.

Na przykład, czy twój adres musi być na karcie?

Zamiść logo firmy, jeśli graficznie przekazuje informacje o Twojej działalności. Może to pomóc w identyfikacji "marki" firmy. Jeśli jednak jest to logo literowe, może ono zająć dużo miejsca na karcie, które mogłoby zostać lepiej wykorzystane do informacji na temat korzyści produktów, godzinach sklepowych lub poświadczenia specjalistycznego. Unikaj ogólnych logo zrobionego z clipart’ów.

Design wizytówki powinien posiadać czynnik dobrego jej odbioru, który odróżni Cię od konkurencji i zapewni wyraźne i niezapomniane wrażenie o Tobie i Twojej firmie. Twoja karta powinna być zorganizowana, czytelna i przejrzysta. Użyj obu stron wizytówki, jeśli to możliwe. Czasami drukowanie z jednej strony może być fałszywą gospodarką marnowania przestrzeni.

Staraj się również starannie dobrać kolory. Większość wizytówek jest drukowana czarnym tuszem na białym papierze, więc dodanie koloru jest prostym sposobem na dodanie efektu.
Według psychologii koloru, ciepłe kolory (czerwony, pomarańczowy, żółty) wywołują pasję, siłę i moc. Chłodne kolory, takie jak niebieskie i zielone oraz ich odcienie oznaczają pieniędze, królewskość, nowe życie, wzrost, bogactwo, siłę i wrażliwość.

Przed drukowaniem sprawdź czy wszystko się zgadza i faktycznie robi wrażenie. Drukarka nie ponosi odpowiedzialności za błędy, ale Ty sam. Nie oszczędzaj na ilości; większe zamówienia są bardziej ekonomiczne. Poza tym, będziej ich potrzebował raczej dużo, jeśli twórczo zamierzasz je wykorzystać.

Rozpocznij dystrybucję i powodzenia!

Portret użytkownika lunna

Przydatne info. Ja jeszcze dorzuce kilka pomyslow na nietypowy design wiytowki http://www.topnaj.pl/nietypowe-wizytowki

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).