Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Webdesign a dochodowość witryny

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Na temat biznesowego designu stron można usłyszeć wiele kontrowersji. Jedni twierdzą, że jak strona nie będzie wyglądać jak 8. cud świata, to nikt jej nie przejrzy. Inni uważają, że liczy się tylko treść i nic więcej. A jak brzmi prawda?

Ludzie płacą za informacje

Nikt nie zamówi abonamentu na Twój e-produkt dlatego, że masz ładną stronę. Czynnikiem decydującym o sukcesie bądź porażce jest jakość materiałów. I kropka. To po pierwsze.

Po drugie witryna elegancka, intuicyjna i szybko się wczytująca zachęca do zakupu. Co z tego, że sprzedajesz dobry produkt, gdy Klient nie wie, jak dodać go do koszyka? Hmm? Strona nie tylko musi ładnie wyglądać, ale przede wszystkim być łatwa w obsłudze.

Posadź przed komputerem Swoich znajomych, którzy niewiele mają z tym narzędziem pracy wspólnego. Jeśli bez Twojej pomocy nie będą potrafili zrobić czegoś na Twojej stronie, to znaczy najczęściej, że należy ją przebudować. Ty i Twoi informatycy znacie swój portal na pamięć. Lecz Klienci widzą go po raz pierwszy w życiu!

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).