Na temat biznesowego designu stron można usłyszeć wiele kontrowersji. Jedni twierdzą, że jak strona nie będzie wyglądać jak 8. cud świata, to nikt jej nie przejrzy. Inni uważają, że liczy się tylko treść i nic więcej. A jak brzmi prawda?
Nikt nie zamówi abonamentu na Twój e-produkt dlatego, że masz ładną stronę. Czynnikiem decydującym o sukcesie bądź porażce jest jakość materiałów. I kropka. To po pierwsze.
Po drugie witryna elegancka, intuicyjna i szybko się wczytująca zachęca do zakupu. Co z tego, że sprzedajesz dobry produkt, gdy Klient nie wie, jak dodać go do koszyka? Hmm? Strona nie tylko musi ładnie wyglądać, ale przede wszystkim być łatwa w obsłudze.
Posadź przed komputerem Swoich znajomych, którzy niewiele mają z tym narzędziem pracy wspólnego. Jeśli bez Twojej pomocy nie będą potrafili zrobić czegoś na Twojej stronie, to znaczy najczęściej, że należy ją przebudować. Ty i Twoi informatycy znacie swój portal na pamięć. Lecz Klienci widzą go po raz pierwszy w życiu!
Dodaj nowy komentarz